loading...
دانلود رايگان نرم افزار با لينک مستقيم, دانلود بازي, دانلود

سرمربی پرسپولیس هرچند آن لیدر را به واسطه میانجیگری مسئولان باشگاه بخشیده است اما هنوز دل پری دارد.او می گوید:«من نمی دانم چرا این آقایان فقط در باشگاه داد و بیداد می کنند؟اگر با من مشکل دارند چرا به مغازه من نمی آیند یا در جای دیگری سراغ من را نمی گیرند؟متاسفانه آنها منافع شان به خطر افتاده است و چون دیگر نمی توانند به بازیکنان من نزدیک شوند این حاشیه ها را به وجود می آورند.»

دایی در ادامه و با بیان اینکه یک بار در این مسئله گذشت کرده است و دیگر کوتاه نمی آید گفت:«من یک بار گذشت کرده ام و مطمئن باشید دیگر این اتفاق نخواهد افتاد.خیلی ها اگر جای من بودند این کار را نمی کردند.من اجازه نمی دهم که یک سری از آدم هایی که دماغشان را بگیری،خفه می شوند برای من قلچماق بازی در بیاورند!»

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 7579
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 72
  • آی پی دیروز : 44
  • بازدید امروز : 474
  • باردید دیروز : 48
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 711
  • بازدید ماه : 1,647
  • بازدید سال : 17,458
  • بازدید کلی : 393,258
  • کدهای اختصاصی
    کسب درآمد از پاپ آپ