loading...
دانلود رايگان نرم افزار با لينک مستقيم, دانلود بازي, دانلود

- یه دوست پسر هم نداشتیم که کارگر معدن شیلی باشه الان بیارنش بیرون، بپریم تو بغل‌اش

- فرمان صد و چندم: زیاد در معدن عمیق نشوید شاید فرو بریزد

- شریعتی: خدایا من را از معدن بیرون بکش، بعدش خودم بلدم چه کنم

- آدم‌ها وقتی می‌رن تو عمق ۷۰۰ متری زمین عزیز می‌شن

- من اگه خدا بودم همه‌ی معدن‌های طلا و مس رو اپن می‌کردم

- تو شیلی کارگر معدن از ۷۰۰ متری زیر زمین می‌کشن بیرون، ولی کارگر‌های ما همه تو خیابون دنبال کار می‌گردن، مملکته داریم؟

- دختر ترشیده: کارگران معدن شیلی هم تصمیم گرفتن ازدواج کنن، هیچ کارگری من رو نخواست

- می‌گه شرط می‌بندم سه تا از معدن‌چی‌ها می‌میرن، خواستم بگم چنین خواهر شوهری دارم من

- جهان سوم جایی است که مته ندارد کارگر از زیر زمین بیرون بکشد

- به سعی حافظ: از هر کرانه مته‌ای کرده ام روان، باشد که زان میانه یکی کارگر شود

- آدم با شعور وقتی می‌بیند کارگر معدن از زیر زمین بیرون می‌آید نمی‌خندد

- ژانر: اینایی که با بیرون اومدن هر کارگر معدن جیغ می‌کشن

- شما یادتون نمی‌آد یه زمانی کارگر بود که از زیر زمین می‌کشیدن بیرون

- فهمیده‌ام کارگری که از زیر زمین بیرون می‌آید می‌تواند رییس جمهورش را در آغوش بگیرد و البته ملکه را

- چرا کسی از کارگرها بعد از نجات، همسرش را فرانسوی نمی‌بوسد

- چرا در این معدن‌چیان یک زن با کمال افتخار وجود ندارد

- و خدا معدن را آفرید

- در زندگی مته‌هایی هست که کارگر معدن بیرون می‌آورد

- حالا که هر کی هر کیه، من هم تازه از معدن بیرون اومدم

- فقط جهت اطلاع رییس جمهور شیلی: در معدن جایی برای برخی از کارها نبود

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 7579
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 6
  • آی پی دیروز : 77
  • بازدید امروز : 857
  • باردید دیروز : 1,278
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2,372
  • بازدید ماه : 3,308
  • بازدید سال : 19,119
  • بازدید کلی : 394,919
  • کدهای اختصاصی
    کسب درآمد از پاپ آپ