loading...
دانلود رايگان نرم افزار با لينک مستقيم, دانلود بازي, دانلود
دانلود رايگان نرم افزار با لينک مستقيم, بازدید : 11 چهارشنبه 14 اردیبهشت 1390 نظرات (0)

هاره افشاری بازیگر موفق و خوب سینما و تلویزیون کشور در آخرین مصاحبه خود در رابطه با رشته اصلی اش نقاشی صحبت کرد
بهاره افشاری در آخرین مصاحبه خود در رابطه با این موضوع که دوست دارد دوباره نمایشگاهی را با نقاشی های متفاوتش افتتاح کند,گفت:خیلی دوست دارم همانند سال ها پیش وقتی کنم و یک نمایشگاه دایر کنم ولی باید وقت کنم و چند سری کار جدید را طراحی کنم چون خودم زیاد مشتاق نیستم مردم به دیدن کارهای قدیمی من بیایند در ضمن باید شرایط را هم بسنجم تا بتوانم یک نمایشگاه خیلی خوبی را افتتاح کنم.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 7579
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 60
  • آی پی دیروز : 75
  • بازدید امروز : 62
  • باردید دیروز : 78
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 602
  • بازدید ماه : 535
  • بازدید سال : 16,346
  • بازدید کلی : 392,146
  • کدهای اختصاصی
    کسب درآمد از پاپ آپ